El recaro fra urs6 i urs4 med manuell recaro?

Anbefalte innlegg

Noen som har har s4/s6 med manuelle recaro seter som har bygd om til el recaro? Intressert i tips og triks på hva som må gjøres (ser det er andre fester foran).

Fikk du forresten memory på innstillingene på urs4/s6?

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut at jeg trenger festebraketter til gulvet med varenummer 443803173c (venstre) og 443803174 (høyre).

Er vel også ganske sikker på at man fikk memory på disse setene, så hvis noen har memory delen og gjerne et ledningsnett til dette er det veldig interessant. Også interessert i disse festebrakettene hvis noen har det i en delebil: vinke :

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut bilder av jobben om du kommer i gang 'a... Jeg har komplette seter, med braketter og ledningsnett som skal inn i UrS4'n min bare jeg får ut finger'n.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hvet hva som trengs for å få memory? Har funnet memory saken med knapper til å ha i førerdøra og et ledningsnett, men trenger jeg noen flere styrebokser eller releer som skal sitte i det el nettet?

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener du må ha et rele ivertfall. Mener å huske det klikker under rattet hos meg når jeg trykker på noen av memoryknappene. Kan ta bilde under der om det er interessant..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener du må ha et rele ivertfall. Mener å huske det klikker under rattet hos meg når jeg trykker på noen av memoryknappene. Kan ta bilde under der om det er interessant..

Det hadde vært kjempe fint hvis du kunne få til det en gang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var akkurat ute og sjekket, og det var visst ikke under dashen det klikket, men under setet.

Sitter en styringsboks under sitteputa, du ser den bak den plastbeskyttelsen der. Men ettersom du har ledningsnettet klart, regner jeg med du har denne boksen også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var akkurat ute og sjekket, og det var visst ikke under dashen det klikket, men under setet.

Sitter en styringsboks under sitteputa, du ser den bak den plastbeskyttelsen der. Men ettersom du har ledningsnettet klart, regner jeg med du har denne boksen også?

Ledningsnettet ligger på e-bay enda:), så ikke ut som det satt noe på det. Får forhøre meg litt med selger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver med akkuratt det samme selv nå. Setter inn seter med både el, memory og varme foran og bak, noe som jeg ikke hadde fra før av. Foran fikk jeg sveiset nye festebrakketter av et 5 mm flat jern.(mye billigere enn disse orginale festebrakkettene) Det blir jo under teppet alikevell.

Det sitter styringsbokser til memoryen under setet. Tror det er en styringsenhet til setememory og en til speil memory. Jeg har ikke org ledningsnett til dette, så driver og trekker kabler for harde livet. (mangler bare 3 kabler nå:)) Ser ut til at jeg får dette til å virke uten org.ledningsnett.

Tilførselsstrøm til setene tror jeg du skal hente fra rele boksen i motorommet. Her skal det sitte termo sikkringer (kostet 450 kr for 3 stk) Er plass til disse sikkringene innerst i boksen.

Hvordan skal memory knappene fungere? må man holde de nede helt til sete er i posisjon eller skal det holde å trykke en gang? Hvordan får man lagret en ny innstilling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen har koblingsdiagram for El-seter og varme til C4 hadde jobben blitt mye enklere, så skrik ut om noen har!

-Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har koblingsskjema til el-seter m/memory. Ikke til setevarmen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har koblingsskjema til el-seter m/memory. Ikke til setevarmen

Mulighet til å sende dette på mail eller fax?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.