Anbefalte innlegg

Hei,

Har hatt det justerbare senkesettet mitt på i ca. ett år nå å det er ikke mer lakk igjen på fjærene,derav ingen nummer.

Vil dette gå gjennom hos BT eller kreves det av nummeret står der?Teit at de ikke kan stemple det inn i fjæra såfall...

Mvh Per Arne Eilertsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nr må stå på minst 1 fjær forran og 1 bak for at du kan godkjenne senkesettet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alt håp for de fjærene ute :P Vet ikke om det er noe fremme,har ikke sjekket der enda men er ingenting bak så da må jeg ha nye hvis jeg blir stoppa.

Takker for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått godkjent fjærer som har vært likedan. I TÜV papirene står det alle mål, dvs antall vindinger, tykkelse og diameter på fjæra, osv... Så det er ikke umulig. Prøv først, er ikke umulig før du har fått nei ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får gjøre det ;) Varerier vel fra stasjon til stasjon tenker jeg,ingen gjør jo likt her i landet etter det jeg har lest.Men de får stoppe å tvinge meg først :) Så lenge 4 hjulskontroll er tatt så bryr det ikke meg at det ikke står i vognkortet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.