#1 Skrevet April 16, 2009 Hei, Har hatt det justerbare senkesettet mitt på i ca. ett år nå å det er ikke mer lakk igjen på fjærene,derav ingen nummer. Vil dette gå gjennom hos BT eller kreves det av nummeret står der?Teit at de ikke kan stemple det inn i fjæra såfall... Mvh Per Arne Eilertsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2009 nr må stå på minst 1 fjær forran og 1 bak for at du kan godkjenne senkesettet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2009 Da er alt håp for de fjærene ute Vet ikke om det er noe fremme,har ikke sjekket der enda men er ingenting bak så da må jeg ha nye hvis jeg blir stoppa. Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2009 Har fått godkjent fjærer som har vært likedan. I TÜV papirene står det alle mål, dvs antall vindinger, tykkelse og diameter på fjæra, osv... Så det er ikke umulig. Prøv først, er ikke umulig før du har fått nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2009 Ja får gjøre det Varerier vel fra stasjon til stasjon tenker jeg,ingen gjør jo likt her i landet etter det jeg har lest.Men de får stoppe å tvinge meg først Så lenge 4 hjulskontroll er tatt så bryr det ikke meg at det ikke står i vognkortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...