#1 Skrevet Desember 6, 2004 http://www.rs2-club.net/S2R/Projet_S2R.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2004 Hmm.. Skjønte ikke helt det som stod der jeg da.. Men fant da no bilder, og de var jo.. ehm.. spesielle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2004 Det er jo ikke rart du ikke skjønte det som sto, de er konstant fulle de som har skrevet det der. Franskmenn er jo høye på rødvin omtrent hele tiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2004 Det er jo ikke rart du ikke skjønte det som sto, de er konstant fulle de som har skrevet det der. Franskmenn er jo høye på rødvin omtrent hele tiden? Hahaha.. helt genialt sakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2004 Det er jo ikke rart du ikke skjønte det som sto, de er konstant fulle de som har skrevet det der. Franskmenn er jo høye på rødvin omtrent hele tiden? Hihi.. Var det det var ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2004 eneste gode med franskmenn er at de fikk Golf 1 16 soupapes Jeg HÅPER den coupeen der kun er bygget for 1 formål, ekstrem baneracing. For ellers er det å tukle til en pen bil noe helt forj*vlig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2004 eneste gode med franskmenn er at de fikk Golf 1 16 soupapes Jeg HÅPER den coupeen der kun er bygget for 1 formål, ekstrem baneracing. For ellers er det å tukle til en pen bil noe helt forj*vlig!! Bare så enig så enig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 8, 2004 Litt av ein ic dei hadde trykt inn i fronten i alle fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...