#1 Skrevet April 16, 2009 (endret) fikk has på et sett 8x18 replica felger til en grei penge. aluen er begynd å okksidere så må slipes ned her, fant ut at jeg kan likegodt gjøre noe kult ut av disse:) noen som har noen killer-combos mtp farger ? skal stå på en sølvgrå Golf iv stv. er sorte lykter på bilen så ønsker en mørk stil, tenkte på matt sort. men er redd det blir kjedli. TIIPS ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2009 United Grey funker på sølv bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2009 Hva med å lakke det som er blankt nå i mattsort, og det som er mørkegrått i bilens farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2009 United grey så ut som en fin farge ja, må tenke på det. Hva med å lakke det som er blankt nå i mattsort, og det som er mørkegrått i bilens farge? er redd det blir å se litt tivoli ut. Slo meg heller å lakke hele felgen matt sort, med 50% matthet i klarlakke, så legge på en stripe rimtape i samme farge som bilen å lage nytt vw sticker til midten med samme farge som rimtapen! tror om det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2009 står med 2 valg nå: 1. mattsort med sølv rimtape, å vw logoen i sølv. 2. slipe ned med 80 papir på rondell, å få et børstet utseende å lakke det gråe i hullene der gullfarget. Noen som kan gjøre en kjapp mod i Photoshop til meg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2009 Kjør på med mattsort og sølv stuff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...