#1 Skrevet April 16, 2009 Noen som vet hvor det går an å skaffe slike? Takker for svar :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2009 Felgimport på Strømmen pleier å ha inne, ellers er ebay.de en sikker vinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Da får jeg høre med Felgimport imorgen :-) Hvis ikke så fant jeg et sett på ebay også til en tusing... Det er vel kanskje det billigste egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2009 Felgimport hadde ingen Artec adaptere i 5x112 på lager, så da blir det nok ebay alikevel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2009 http://www.dekkshop.no/ mine er kjøpt der prøv dem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2009 Vet dem hadde der, men de er desverre konkurs :-( Vet ikke om noen kommer til å overta driften jeg, men får ihvertfall ikke tak i dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2009 å hilken tykkelse skal du ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2009 å hilken tykkelse skal du ha? Håper på å få tak i 20mm, men 25 eller 30mm går også Har du noen liggendes kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...