#1 Skrevet April 17, 2009 Jeg skal endre lysstyrken på LED kjørelysene på min 09 A3. Når de står på "Auto" lyser de mye kraftigere enn når bryteren settes på kjørelys/parklys sammen med tåkelys. Noen med VAG COM i Oslo/Lørenskog området som kan hjelpe meg med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 27, 2010 Noen som har "oppskriften" på dette for A4 B8 ? Få full styrke på LED-kjørelysene i parklys-setting, så man kan bruke KUN LED og tåkelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2010 Jeg skal endre lysstyrken på LED kjørelysene på min 09 A3. Når de står på "Auto" lyser de mye kraftigere enn når bryteren settes på kjørelys/parklys sammen med tåkelys. Noen med VAG COM i Oslo/Lørenskog området som kan hjelpe meg med det? Litt usikker på hvordan det er med LED, men på de eldre modellene kunne man endre verdien vha langkoding. Kan være behjelpelig med kodingen. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 28, 2010 Var visst ikke så vanskelig likevel det her.. STG 09 – Cent. Elect. STG Coding -> Long Coding Helper -> Byte 3 Bit 2 - LEDs remain at full brightness with parking lights (1 = active) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 28, 2010 Jeg har Vag-Com og stiller opp om noen trenger. :-) Hjulpet utallelige medlemmer med slike ting. Bare moro. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2010 Kjempemessig ! Men Kurland.. det er vel ikke i nærheten av Trondheim det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2010 Skulle gjerne fått kodet om noen forskjellige greier på min B8 også! Har du noen mulighet til å hjelpe meg med det? Er ufattelig lei av setebeltevarslingen hver gang jeg kjører fra postkassen til garasjen Og, er det Kurland på Sørum eller Lørenskog vi snakker om her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2010 Stiller gjerne opp på litt omkoding hvis noen skulle behøve det (Trøndelag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2010 Kjempemessig ! Men Kurland.. det er vel ikke i nærheten av Trondheim det ? Niks, 17km fra Oslo.. Men, flytta i helgen, så skal endre på det. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...