Anbefalte innlegg

Hei!

Har sett litt på justerbare senkesett til audaen min og ser at AP er billig på ebay.

bilen er fra før godkjent med ap senk så tenkte jeg skulle la være å godkjenne på nytt.

Er det noen som vet om disse setta er bra? Eller henger prisen sammen med kvaliteten?

mvh Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk pris hos http://www.awesome-gti.co.uk på AP ;)

AP er ikke rustfritt, kun galvanisert, og ikke hardhetsjustering. Har søkt mye rundt og det ser ut som det er endel som er fornøyde med det i Tyskland blant annet og det skal være hakket over de billigste settene V-Maxx, Supersport, TA-Technix osv.) Har ett sett liggende, men ikke montert og prøvt det enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter og i spenning på at noen skal teste ut disse. Awesome kjørte de en periode til 299£. Angrer som en hund på at jeg ikke bestilte da!!

Har også sjekket litt rundt og virker som AP er foretrukket billigsett rundt om kring. 2 års garanti har det også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satser jeg på ett sånt når skatte/feriepenger kommer. Bilen er altfor høy og demperne begynner å bli litt utjukka virker det som. Blir jo nesten sjøsyk til tider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.