#1 Skrevet Desember 6, 2004 Noen som er, veit av noen i Trondheims området som lakkerer? Helst ganske rimelig, og gjerne svart... hehe... Gjør alt av grunnarbeid selv, og skaffer lakk! Blir ikke før til våren/sommeren da.. Er snakk om en 3-dør 2'er Golf.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2004 Slenger meg på. Roccoen fortjener ny lakk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2004 Kan jo sjekke med Roars Lakkeringsverksted som ligger i Industriveien, bak Clutch og Brems på Heimdal. I sokkeletasjen. Kanskje dette tlf fungerer enda: 95842142. Hils fra Værnes hvis dere snakker med ham, har lakkert en Audi 100 2,0E sedan i 2001. Good Luck!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2004 Rimelig eller dyr han da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2004 Jeg synes at han ikke er så dyr, men det vet ikke jeg om du synes! Du kan ringe eller ta deg en tur innom, så får du en pris. GOD JUL OG GODT NYTT ÅR!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2004 Øysand Billakkering har jeg brukt på A2'en og 80'en (kjærring i P-hus....). De gjorde bra arbeid - prismessig sikkert på linje med andre seriøse lakkerere. Øysand Billakkering H Henningsen 7224 Melhus.............................. 72 87 19 10 - Mobiltelefon............................. 917 22 822 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...