Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om jeg hører til Mjøsa, siden jeg bor på Vinstra? Eller hører ikke vi her oppi dalom til noensteder???: gråter ::confused:

 

Mvh

Sverre Myren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mjøsa er et stort "lokallag" og drar med seg hele Gudbrandsdalen så vidt jeg vet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er i hvert fall med både i Lom, Skjåk og på Dombås, så ja! Du er med i Mjøsa Lokallag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok....da skal jeg prøve og få lagt ut noen bilder av ABTèn og presentere meg for de lokale.....

Håpet og reise til Hadeland på treff, men bygger ny motor p.g.a. sprekk i blokka og to råder som ser ut som slalomstaver

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du en abt 300..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kjøpte den i september 08...driver og bygger ny motor nå. Men den plukkes ned igjen til høsten for videre pussing på diverse skavanker her og der, men den ser bra ut i karosseriet....skal bli 100% etterhvert...bilder kommer snart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kjøpte den i september 08...driver og bygger ny motor nå. Men den plukkes ned igjen til høsten for videre pussing på diverse skavanker her og der, men den ser bra ut i karosseriet....skal bli 100% etterhvert...bilder kommer snart

 

Rått, blir spennende å se. Regner med du starter prosjekt-tråd på den...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok....da skal jeg prøve og få lagt ut noen bilder av ABTèn og presentere meg for de lokale.....

Håpet og reise til Hadeland på treff, men bygger ny motor p.g.a. sprekk i blokka og to råder som ser ut som slalomstaver

Tøff bil! : rock :

(Rekker du ikke Hadelandstreffet, har du Valdrestreffet (Fagernes) 1 mai! )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg rekker det...har ny blokk som forhåpentligvis blir borret denne uka, og håper at stempler og råder kommer snart....skal bygge skikkelig nå så den tåler litt.

Bruker stmpler fra wiseco og forsterkede S2 råder, sputter lager og alt av bolter er ARP

Så om alt faller på plass er jeg og finne på Valdrestreffet 1. mai ja.

 

Til høsten håper jeg at lommeboka tillater 2 grombiler i Garasjen, tenker på og skaffe meg enten en Urquattro eller Golf Rallye og pusle litt med til vinteren... I tillegg til at ABT`n skal flikkes litt på også...Men nå er det og få i orden ABT`n til sesongen som er førsteprioritet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.