#1 Skrevet April 17, 2009 Minner dere på om Motorrama i Bjugnhallen 2-3.Mai 2009. Istede for å skrive alt om igjen, linker jeg bare til en annen tråd jeg la ut her..Håper så mye medlemmer sommulig kommer:) Var storsuksess ifjord, blir nok bedre i år. Vegard Storås kommer med en stk RÅ Rs2 Sedan.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=153098 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2009 Da nermer det seg helg snart. Håper det kommer noen medlemmer på dette treffet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2009 Litt dumt det krasjer med streetcars på lånke. Men er det sånn at motorrama er både lørdag og søndag? Og hvor er det best og kjøre til Bjugn fra Trondheim? Skeptisk til ferje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2009 har jeg vært deg har jeg tatt valset ferga. den er romselig, og ikke noe "knekk" for å komme ombord.. om du sjønner.. om ikke må du kjøre til steinkjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2009 Litt dumt det krasjer med streetcars på lånke. Men er det sånn at motorrama er både lørdag og søndag? Og hvor er det best og kjøre til Bjugn fra Trondheim? Skeptisk til ferje Brekstad-Velset er en fin ferje å ta..Kjørte ombord der selv med VR6'n, med max senk så tror du klarer deg fint Marius:) Motorrama er både Lørdag og Søndag ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2009 Litt OT , men er det noe som skjer på lånkebanen i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2009 Litt OT , men er det noe som skjer på lånkebanen i helga? Streetcars treff eller noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2009 Håper dere kommer enten Lørdan eller Søndan iallefall.. Vært hyggelig å hilst på dere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2009 Skal ikke se bort i fra at jeg kommer innom en tur på lørdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2009 Skal ikke se bort i fra at jeg kommer innom en tur på lørdag! Flott:) Kan kontaktes på 98 23 76 37, hvis noen vil slå av en prat i helgen. Send en sms, så svarer jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2009 Flott:) Kan kontaktes på 98 23 76 37, hvis noen vil slå av en prat i helgen. Send en sms, så svarer jeg.. Det er notert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 29, 2009 Ser ut som att det dessverre ikke blit noe motorrama på meg. Får besøk av slekt i helga, så må nok nøye meg med en tur til Lånke og så lokaltreff på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 30, 2009 Ser ut som att det dessverre ikke blit noe motorrama på meg. Får besøk av slekt i helga, så må nok nøye meg med en tur til Lånke og så lokaltreff på søndag ææææsj da..Jaja,får ta det igjen. Ble ikke noe Lokallagstreff på meg på søndag heller..får prøve neste gang;) Mye hagejobb her hjemme, som må gjøres.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...