Motorrama Bjugnhallen 2-3.Mai

Anbefalte innlegg

Minner dere på om Motorrama i Bjugnhallen 2-3.Mai 2009. Istede for å skrive alt om igjen, linker jeg bare til en annen tråd jeg la ut her..Håper så mye medlemmer sommulig kommer:)

Var storsuksess ifjord, blir nok bedre i år. Vegard Storås kommer med en stk RÅ Rs2 Sedan..

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=153098

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da nermer det seg helg snart. Håper det kommer noen medlemmer på dette treffet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt dumt det krasjer med streetcars på lånke. Men er det sånn at motorrama er både lørdag og søndag? Og hvor er det best og kjøre til Bjugn fra Trondheim? Skeptisk til ferje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jeg vært deg har jeg tatt valset ferga. den er romselig, og ikke noe "knekk" for å komme ombord.. om du sjønner.. om ikke må du kjøre til steinkjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt dumt det krasjer med streetcars på lånke. Men er det sånn at motorrama er både lørdag og søndag? Og hvor er det best og kjøre til Bjugn fra Trondheim? Skeptisk til ferje
Brekstad-Velset er en fin ferje å ta..Kjørte ombord der selv med VR6'n, med max senk så tror du klarer deg fint Marius:)

 

Motorrama er både Lørdag og Søndag ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT , men er det noe som skjer på lånkebanen i helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT , men er det noe som skjer på lånkebanen i helga?

 

Streetcars treff eller noe sånt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere kommer enten Lørdan eller Søndan iallefall..:) Vært hyggelig å hilst på dere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort i fra at jeg kommer innom en tur på lørdag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort i fra at jeg kommer innom en tur på lørdag! :)
Flott:) Kan kontaktes på 98 23 76 37, hvis noen vil slå av en prat i helgen. Send en sms, så svarer jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott:) Kan kontaktes på 98 23 76 37, hvis noen vil slå av en prat i helgen. Send en sms, så svarer jeg..

 

Det er notert : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som att det dessverre ikke blit noe motorrama på meg. Får besøk av slekt i helga, så må nok nøye meg med en tur til Lånke og så lokaltreff på søndag :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som att det dessverre ikke blit noe motorrama på meg. Får besøk av slekt i helga, så må nok nøye meg med en tur til Lånke og så lokaltreff på søndag :o
ææææsj da..Jaja,får ta det igjen. Ble ikke noe Lokallagstreff på meg på søndag heller..får prøve neste gang;) Mye hagejobb her hjemme, som må gjøres..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.