#1 Skrevet April 18, 2009 Var en runde rundt og lette etter duxola, men fant ikke, så kjøpte noe som lovte tilsvarende effekt på Byggmakker. Funket FJØS! Greit, lakken på RS-ringene er notorisk hard, men når de ligger innsauset i malingsfjerner nesten en hel dag og lakken bare slipper enkelte plasser (flekkvis), så er det ikke godt nok. Har prøvd 4x og lakken er like gjenstridig. Så nå må jeg få fatt i ekte vare. Noen som vet med sikkerhet hvor jeg får fatt i Duxola? Og så trenger jeg slipepapir fra 2000-gradering og oppover. BilXtra og disse har bare opp til 1200 - og det har jeg noen ark av nå. Trenger ikke mange arkene, men greit å få det finest mulig før jeg går på med polérsettet fra Gasolin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2009 lakklevrandøren og ppg har sikkert dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Mener jeg så de greiene der på Europris ifjor engang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2009 http://godkjemi.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=53&Itemid=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2009 Om du spør pent i kassa på bilextra, så kan det være dem har litt 2000 papir. Men og husk og spør en av de som har vært der en stund. Synes det har begynt og komme til en del "uinteresert" ungdom i kassa der nede nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2009 Om du spør pent i kassa på bilextra, så kan det være dem har litt 2000 papir. Men og husk og spør en av de som har vært der en stund. Synes det har begynt og komme til en del "uinteresert" ungdom i kassa der nede nå. Takker for tipset. Er ikke mange arkene jeg trenger, blir fort blankt ser jeg, selv når jeg går direkte fra 180 tørt til 1200 vått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2009 tviler sterkt på at bilxtra, PPG eller Standox har noe høyere enn 1200, da dette ikke brukes av lakkeringsverksteder noe som igjenn fører til at dem selger 3 ark i året noe som igjenn fører til at dem ikke har noe fortjeneste på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2009 Kan jeg gå direkte fra 1200 vått til polersettet fra Gasolin med godt resultat mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2009 Grunnen til at jeg nevnte bilextra var fordi jeg engang har fått tak i 2000 papir hos de. Men det var ikke hyllevare da. Dette er et par år siden da, men man forspør seg aldri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2009 Nei, det er sant. Får se hvordan det blir med 1200 vått og så gå rett på poleringssettet...kan hende det blir kjapt blankt anyway. Tenkte jeg skulle ordne meg en rigg til drillen slik at den står fast, så kan jeg holde ringen og polere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 21, 2009 Duxola får du billigst på OBS bygg om dere har noe slikt i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2009 Var der først og de hadde ikke. Var så på BilXtra, og så på Byggmakker...får se om noen av de andre rene malerforretningene har det. Hvis ikke får jeg bare slipe det av med litt grovt sandpapir - går jo det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...