#1 Skrevet April 18, 2009 Noen som har gjort dette med VCDS? Får ikke til... uten xenon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2009 Hva er du skal da ? På B7 kan man kun velge 6-7 forskjellige oppsett når bryteren står i auto. B8 har jeg ikke prøvet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Lys når tenning er på og bryter står på 0. Bilen har ikke lyssensor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2009 Mener jeg har gjort den samme operasjonen på en annen B8, men denne hadde en styreenhet jeg ikke har vært borti før.. :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2009 Vet ikke om det hjelper deg noe men du kan titte her http://dk.openobd.org/audi/a4_8e.htm Står noe med kjørelys under Styreenhet tilpassing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2009 Det er opp til B7. B8 har ny styreenhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2009 any1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...