#1 Skrevet April 18, 2009 som topic sier her. jeg har gått til innkjøp av 4 porsche kalippere. forran er det s8 322*32 skive med tilnermet lik kalipper fra rs2. bak har jeg også kalipper fra porsche som biter over 25mm skive, denne også tilnermet lik rs2 bakkalipper. men spørsmålet er da om noen har samme bremseoppsett på sin s2 coupe, og da fra hvilken bil bruker dere skiver fra bak? rekner med det ikke fins noe brakett så det lager jeg selv, men hadde vert greit og vite fra hvilken bil jeg kan ta skive fra som vil passe på s2 navene? bare til å legge inn erfaringer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2009 32 som har lest og ingen som har no å komme med? skulle fått lagd brakett snart, så hadde vert gøy å hatt en skive å prøvd me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 ingen som har noe å komme med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2009 Mener at framskiver fra A3 har blitt brukt, så du kan jo sjekke ut det? (mulig at det var fra 8L slik at det trengs litt maskinering for å passe med tanke på boltsirkel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2009 Mener at framskiver fra A3 har blitt brukt, så du kan jo sjekke ut det? (mulig at det var fra 8L slik at det trengs litt maskinering for å passe med tanke på boltsirkel) ok, du har ikke noe mål på en slik skive? håndbrekk er ikke viktig, da det blir tatt senere. og omboring av boltsirkel er ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2009 Framskivene fra a3 er 280mm og disse passer etter omboring av boltsirkel og navhullet. Passat 1,8t har 288mm framskiver, ihvertfall 99mod som eg har. Kan hende de kan passe. På http://www.nordmannbremsen.de finner du dimensjons tegninger av skivene til de fleste biler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...