Spørsmål om emblem "juks"....

Anbefalte innlegg

Et par spm:

 

1. Å sette på feil emblemer på bilen kalles vel "dekal trimming"? Gjør det ikke det?

 

Uansett....Passaten jeg loffer rundt i vil ikke bli senket... så jeg lurer på, siden jeg blir/og kommer til å bli erta for all "lufta" mellom hjul og hjulbue, og bilen har fått "allroad" i kallenavnet sitt, om det hadde vært litt ironisk morsomt å montert et allroad merke fra Audi på bilen....

 

2. Er det harry? Eller litt morsomt?

 

3. Hvis noen syntes dette er litt morsomt, hvor burde merket stå? Har tenkt at alternativene er et merke nederst til venstre på bakluka (helt nederst), eller et på hver side foran bakhjula (nesten på kanalen), eller et på hver side foran ved sideblink (ala nye S4).....

 

4. Noen som har en formening om hvilket merke jeg burde ha, fra hvilken allroad modell?

 

Ikke diss denne tråden til månen og hjem igjen hvis du syntes dette er helteit, men en saklig komentar er det jeg er på jakt etter......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvironi er bedre enn å hive på et R36-emblem..

 

Eneste problemet jeg ser er jo at det er i en annen font enn du har på bakluken.

70b6_1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emblem trimming er og skryte av ting man ikke har, ala lyst løgnere, men et merke som er ironisk er jo bare morsomt:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med noe fra VW verdenen? Finnes det ikke noe som heter CrossOver eller hva er det de kaller sine "allroad" versjoner ? Både Golf og Polo er jo kommet i disse versjonene og Passaten kommer sikkert snart....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe Cross dekalene som sitter på Polo Cross, Golf Cross eller Touran Cross og montere på riktig sted nemlig på de bakre sidedørene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må si meg enig med Jan Tore her!!! :

 

4_CROSS_Passat_Heck_Seite_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Passat-Cross" høres jo bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem med fonten, pga har ingen emblemer bak utenom vw merket....

 

Hm... kan man få kjøpt cross "klistremerkene" Jan Tore?

 

Hyggelig at dere syntes det var litt morsomt som jeg da.... håpa på å ikke bli helt "dissa"...

 

Ville ALDRI montert R36 merket.... det er fy og skam!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med "High-line"?

Eller "Sky-line"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cross merket hadde nok blitt bra, eller så "lag" et eget navn ved hjelp av vag bokstaver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns dette faktisk kan bli kult :) dette er jo ikke helt det samme som de som setter på s eller rs merker :D kjør på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg syntes det er morsomt sånn som du gjør det der.

Men kids som klistrer rs4 på de gamle sletne blodharry A4ene deres er trist da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med de andre her; Dette er et eksempel på morsom emblem"trimming", kjør på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cross merket hadde nok blitt bra, eller så "lag" et eget navn ved hjelp av vag bokstaver.

 

 

Hm...tanken har slått meg allerede...vurderte PasseLat, men når jeg kjøpte bilen emblemfri droppa jeg det.....

 

Helt til allroad tanken dukket opp....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo og "Country".. som i Golf Country ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du vil ta heilt av så får du tak i John Deer emblem:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm... kan man få kjøpt cross "klistremerkene" Jan Tore?

 

 

Hos din lokale Volkswagen-forhandler selvfølgelig ;) Du må jo da kjøpe merket som det står "Polo Cross", "Golf Cross" eller "Touran Cross" på og bare sette på "Cross". Eventuelt få laget tilsvarende merke med samme skriften med "Passat" på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med "High-line"?

Eller "Sky-line"?

 

Sky-high?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle jeg hatt traktor merke skulle det vært Massy Ferguson og ikke no grønn "shit traktor" :P

Men det er for dumt og HELT uaktuelt....

 

Grunnen til at jeg spurte om merket Jan Tore, var fordi jeg trodde ikke man fikk kjøpt dem løse, men skjønner jo at det er på Møller man får dem selvfølgelig....

 

 

Tror kanskje det blir litt MYE med Cross merkene, det blir litt stort, og jeg er ikke veldig fan av de på de bilene de i utgangspunktet står på heller...

 

Men kanskje jeg skulle fått noen bokstaver som likner Passat fonten og skrevet Cross bakpå?

 

Hm...hva tror dere om det?

 

Vipper mest mot et allroad merke nederst på bakluka men vet ikke helt jeg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kanskje jeg skulle fått noen bokstaver som likner Passat fonten og skrevet Cross bakpå?

 

 

Alt 1. Store bokstaver som originalt på gamle Passat:

 

1 stk CADDY-emblem for å få C

1 stk TOURAN-emblem for å få RO

1 stk PASSAT-emblem for å få SS

 

Alt 2. Små bokstaver som originalt på nye Passat:

 

1 stk SCIROCCO-emblem for å få CRO

1 stk PASSAT-emblem for å få SS

 

Holder en knapp på siste alternativet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med "High-line"?

Eller "Sky-line"?

 

Ha-ha, jeg skåler for High-Line eller kanskje Sky-Line (he-he) La Cross være der det hører hjemme, gå for High-Line

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller, High-Rider - Siden alle andre (inkludert meg) absolut skal kjøre rundt i en Low-Rider! ;-P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo også bare gå innom en skiltmaker og få han til å lage det du ønsker:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt 1. Store bokstaver som originalt på gamle Passat:

 

1 stk CADDY-emblem for å få C

1 stk TOURAN-emblem for å få RO

1 stk PASSAT-emblem for å få SS

 

Alt 2. Små bokstaver som originalt på nye Passat:

 

1 stk SCIROCCO-emblem for å få CRO

1 stk PASSAT-emblem for å få SS

 

Holder en knapp på siste alternativet ;)

 

Ikke så dumt, men det blir jo smådyrt, men skal tenke på det..... Men flere vet jo hva Allroad er enn Cross da....

 

Men takk for alle gode innspill.... fortsett med det!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestiller inn alle skilt til båtene her vi lager på jobben så om du bestemmer deg for å få noe laget så kan sikkert jeg få noen gode priser til deg! :)

 

Fikk kjøpt inn "navne skilt" som skulle være på båten til papen, dette ble veldig bra. Polert messing som ble forkrommet. Kostet ca 800 kr for 2 stk, og dette var det bra størrelse på også. Så blir nok mye billigere for deg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.