Prog for og forminske bilder?

Anbefalte innlegg

Hei,

Hvilke program bruker dere for og forminske bilder før dem legges ut på forumet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du vil ha noe gratis, men Adobe Photoshop gjør en god jobb. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

paint funker bra også;) ivertfall hvis du har vista;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du vil ha noe gratis, men Adobe Photoshop gjør en god jobb. :)

Hadde Adobe Photoshop helt til jeg nylig måtte formaterte pc`n....: gråter : Så nå trenger jeg et nytt prog..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gimp. Det er gratis og inneholder de fleste funksjoner som en trenger til bilderedigering. Kan ta litt tid å sette seg inn i hvis en er vant med PS.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gimp. Det er gratis og inneholder de fleste funksjoner som en trenger til bilderedigering. Kan ta litt tid å sette seg inn i hvis en er vant med PS.

Støtter denne! Gimp er gratis og vanvittig bra i forhold til mye annet du finner.

Du finner det her: http://www.gimp.org/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gimp er i mine øyne stort sett en fullverdig erstatning for Photoshop ol

men til resizing av bilder så funker paint om det ikke er snakk om flere bilder på en gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter forslaget om PIXresizer. Funker gull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er kun snakk om å resize bilder for forumet, så kan du lik så greit laste dem opp på imageshack.us og velge " resize image - 640x480 (for message boards)"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Irfanview, den kan du batch konvertere filer med. Altså endre størrelse, filnavn, filtype osv på hauger av filer kjapt og enkelt.

http://www.irfanview.com/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.