#1 Skrevet April 18, 2009 Har problem med min Golf 3. 96 mod. 1.6l Har hatt denne bilen siden mars. Men de siste dagene som jeg har vært ute å kjørt så har den oppført seg litt rart. (nesten så jeg ikke tørr å kjøre den) I går kjørte jeg bortover gata, og plutselig så oppførte den seg rart. Akkurat som att det ikke var mer bensin på den, men var litt under halv tank, så det burde jo ikke ha noe å si!? Uansett så kjørte jeg rett til bensinstasjonen å fylte på en god del:) Samme greiene idag når jeg startet den, så rygga jeg 1. meter så stoppa den. Satte den fint fra meg jeg da... Og kjørte audi istede:P Men tilbake til problemet. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Kan den oppføre seg sånn hvis det er lite olje? Olje lampa funker, altså den funker når tenninga er på, men den lyser ikke nå, sånn som den skal gjøre hvis det er lite olje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2009 Om det er lite olje skall ikkje ha noe og si. er dette forgasser eller innsprøtings system på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Tror det er innsprøytings system. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2009 Hadde samme problem på min bil Golf 96mod stv. Der var det bensinpumpa som kødda. Har også opplevd det du forteller på en annen golf og der var det coilen som var på trynet. Ta og sjekk om det er gnist på pluggene og om det kommer bensin fram til motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...