Kjøpe fra styling fra Tyskland

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å bestille utstyr fra Tyskland og fått dette i posten? Vurderer denne eksosen til min Scirocco 3. sporteksos

Noe jeg må passe på i den forbindelse? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfaringen min generelt fra Tyskland er at ting tar tid.. Ellers er det helt topp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med toll og sånt? Regnet ut at denne eksosen vil koste rundt 5000kroner. I Norge selger de det fra 6990kr...Da sparer jeg vel en del med å kjøpe fra Tyskland, anyway? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du betaler kun MVA på totalsummen inkl frakt, ingen toll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men de fleste(alle) som fortollerer varene tar et gebyr for det. Posten tar rundt 200kr for vært kolli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som David sier, så tar alle som fortoller inn sendingen for deg et begyr (er liksom ingen som gjør det gratis for deg). Så hvis det skal bli billigere fra Tyskland, må du finne noen som både frakter OG fortoller for mindre enn 592,- kr. Dyrere enn det, så lønner det seg faktisk å handle i Norge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.