#1 Skrevet April 18, 2009 Hei! slenger inn en melding her jeg noen som vet om det er streetmeet noen plass den lørdagen? siden lånke ble avlyst? jeg og tove mette skal oppover en tur uansett.. men tenkte på å prøve å høre om det var noe streetmeet eller om vi skulle møtes en plass å bare skravle vettet av hverandre vi skal kjøre den fine boraen til mette også skal vi på vassendgutane på frosta på kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2009 Hei!slenger inn en melding her jeg noen som vet om det er streetmeet noen plass den lørdagen? siden lånke ble avlyst? jeg og tove mette skal oppover en tur uansett.. men tenkte på å prøve å høre om det var noe streetmeet eller om vi skulle møtes en plass å bare skravle vettet av hverandre vi skal kjøre den fine boraen til mette også skal vi på vassendgutane på frosta på kvelden Tror de fleste drar til molde i setde;) http://www.moldestuket.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2009 okei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...