Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte eg skulle få litt meir futt i 1.8t a4 01mod, og har lyst på samme tid å få litt sperre bak.

no virka de meir som en framhjulstrekker enn en quattro sia den ikkje sperra litt bak uansett ka eg prøva meg på..: bh :

so då lurte eg på om noken har prøvd å gjort noke med dette før? lurte litt på om de va mulig å ta diffen fra en 80, med bryter til sperra og evt. kor mykje arbeid som må te for å få te ditta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B6 quattro virker som framhjulsdrift?: klø :

Jeg har kjørt min i to vintre nå og den har jeg ikke noe problemer med og sladde litt med. Skrur av ESP og den er veldig villig til og leke litt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

av med esp så har jeg også det gøy bak ratte på min ja : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det b6 når det er 01 mod? jeg trodde ikke den kom før 02? øøøøø glem det jeg har finni det ut. den kom i 01.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en passat 01 4 motion.. og det er jo samme drivverk vel... Sladder som F*EN...: smil :Ræva kommer bare man er bortpå gasse litt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trudde ikkje 4 motion va de samme. men min e ikkje litt morro på vinter, må slite den ut med brekk og clutching, og når den først kjem ut klare ikkje eg og holde den sidelengs, sia den ikkje sperra bak!:-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trudde ikkje 4 motion va de samme. men min e ikkje litt morro på vinter, må slite den ut med brekk og clutching, og når den først kjem ut klare ikkje eg og holde den sidelengs, sia den ikkje sperra bak!:-(

4 motion i passat med langstilt motor 98-05 er quattro 50/50 fordeling ..: smil : Skjønner ikke at du må brekke og clutcing osv.. er ikke noe galt med drivverket da..? Min kan iallefall holdes sidelengs i 100km/t ... har ikke prøvd fortere enn det.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du må bruke brekket og clutcing for og få den. Min er det også som Glenn Ove sier bare og gi gass så legger den seg ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hel......s elektronikk! får du den ut på tørra og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel garantere at ingen av de får ut bilen på tørra... Da må du ha sperre for å klare det.

Sperre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke nødvendigvis sperre for å sladde på tørt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, derfor eg lure på om noken har fått laga til sperre bak på b6;-) Må berre få gjort noke med de.

e litt kjedelig å høyre att 80'n med 136hk klare piruetta på tørra, menst min virka som en fwd når eg prøve!:-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, derfor eg lure på om noken har fått laga til sperre bak på b6;-) Må berre få gjort noke med de.

e litt kjedelig å høyre att 80'n med 136hk klare piruetta på tørra, menst min virka som en fwd når eg prøve!:-(

Bruk 80`n til slike ting du ;)

Jeg har heller ikke akkurat store problemer med å få ut stussen på min om vintern gitt.. trenger ikke noe sperre akkurat.

Men på tørra ja.. det prøver jeg ikke engang. Litt for glad i bilen min til det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får jo ikke akuratt ligget veldig sidelengs med en bil uten sperrer (eller diff brems på bakdiff) på tørrt underlag... Hvordan har du tenkt til å få til det når bilen kun drar på 1 hjul fremme og 1 hjul bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

satse nok, så går vertfall rs2'n sidelengs:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tørra har jeg aldri prøvd og legge ut bilen, og kommer heller aldri til og gjøre det. Er alt for glad i bilen min til det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min å er helt rå på vintern .kan til å med få til en jevn lang slak en med esp på --hvis jeg er heldig. bare å skru av esp, gi på litt også kommer ræva og hele bilen sidelengst -jeg syns det virker som den drar litt mer bak jeg siden ræva kommer ,men det er vel bare at den spinner å da drar den seg ut hvis jeg svinger litt en vei tror jeg..tør vel si du kan dran så langt sidelengst som føreren mestrer vel..(på snø) en gang quattro alltid quattro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode gamle v8aren va meir heftig på sperrene enn a4'n og de e noke sånt eg vil få til. ekkje nøye ka eg må bytte. de eg lure på e jo om de e noken som har gjort noke lignande før og veit ka som kan brukast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problem løst! Slett tråd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk 80`n til slike ting du ;)

Jeg har heller ikke akkurat store problemer med å få ut stussen på min om vintern gitt.. trenger ikke noe sperre akkurat.

Men på tørra ja.. det prøver jeg ikke engang. Litt for glad i bilen min til det ;)

Samme som min erfaring og dette..

Du har jo ikke haldex på din .. Så ville heller sjekket om det er noe mere alvorlig om du ikke får det til og fungere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problem løst! Slett tråd?

Kan jeg spørre hvordan du løste problemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bygd om diffen;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik jeg fårstår det var det vell driverket ditt som gjorde at du ikkje får denn ut på snøen?. hvorfor lage sperre i stenden for og fikse driverket. Hva slags sperre/ommbygging du har tydd til da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

meina med fikse drivverke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.