#26 Skrevet Mai 4, 2009 slik jeg fårstår det ved og ha skummles i gjennom her, så klarer alle andre med likt bil og motor osv og få bilene til og slippe ved bare og gi denn litt med høyre foten. Mens du må brekke og clutch denn for og få denn ut på snø. og stod vell oppe her at det måtte være noe ellektronisk eller mekanisk som var galt med driv verket ditt?. Er det ikkje bedre og få fikset det i steden for og lage deg sperrer. 100% sperr 24/7 vill slite mye dekk og det vill også slite på driverket ditt. hva modifikasjo blir gjort med akslingen din nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 4, 2009 finne ikkje feil på drivverk eller elektronikk. sperra blir ifølge levrandør ikkje 100% 24/7 den blir som leverandør skrive: "Car acts like a rear wheel drive car – front wheel slip is reduced because the torsen delivers up to 88% of the engine torque to the rear wheels where the most traction is." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...