#1 Skrevet April 19, 2009 Har en kompis som fikk lakkert opp bilen sin i februar 2007 og ser nå at lakken har løsnet inni et dørhåndtak og at det har løsnet lakk og blitt brunt ved hjulbuer, hvor lang tid etter en lakkering kan en klage?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2009 eter så lang tid trur eg det skal vere litt vanskelig å reklamere på arbeidet da, flassinga kan komme av att han har hatt høgtrykkspyleren for nermt handtaket eller det kan jo og vere dårlig matta før lakk, vanskelig å seie. Ang. hjulbuer kan det vere steinsprut som gjer att det ruster, event, dårlig forarbeid, det er vanskelig å seie, men foralldel det er jo mulig å prøve seg på å reklamere. Det heiter seg jo att vist det er ment att varen/jobben skal halde vesentlig lengre enn 2år har du 5 år reklamsjonsrett. Trur eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Dette er en jobb som dekkes av håndtverkerloven...forutsatt at det er gjort ikke er gjort svart da... Hvis jeg ikke husker helt feil så er det 2 års garanti på en slik jobb...jeg har selv benyttet meg av denne garantien, men husker i farten ikke "utløpstiden". Ta kontakt med verkstedet å spør...det er det enkleste og ofte så går det faktisk bedre enn man frykter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...