#1 Skrevet April 19, 2009 Har bestilt meg et sett med yellow stuff klosser men de er litt for tykke, problemet er at dette er de eneste klossene som ebc har som passer i calippern mine, er det dumt å slipe ned klosse så den passer i calippern? er snakk om ca 1.5mm pr kloss: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2009 hva du tenkte og slipe av da, stålet eller Bremsebelegget? . bremse belegget er vel fort det bli svakhet i om du sliper feil. Mvh Alf Arne Hauso 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 hadde tenkt å slipe på belegget ja, svakhet hvordan da? sliper det jo flatt som det orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2009 Hvordan kan det være for tykt når de er for calipperen? Sikker på at du har fått klemt inn stemplene skikkelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2009 Jeg måtte slipe mine Greenstuff på en C4 for noen år siden, de var som du beskriver for tykke. Jeg de på en båndsliper og slipte bort litt. Hvordan dette skal svekke klossen har jeg problemer med å forstå, siden det er den siden som blir slitt når en bremser. Men, om må sliper metallet, vil jo stivheten i klossen endres, og en risikerer at klossen slites med på midten enn på sidene, det kan jeg ikke tenke meg er heldig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2009 Hei Jeg var faktisk nødt til å slipe ned beleggene på en Fiat Uno for noen år siden. Fikk slipt de ned på et mekanisk verksted for å få de helt flate og rette, men det går sikkert med båndsliper også... Den gangen hadde jeg med alle delene til merkeverksted og de fortalte meg at dette problemet skulle jeg ikke hatt og at de ikke kunne finne noen løsning:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...