#1 Skrevet April 19, 2009 Fant igjen ei girkasse jeg trodde var til min 90Q t85. Denne var ikke lik, og spør derfor om dere kan svare på hva den stammer fra? har bl.a elektronisk giver til speedo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2009 girkassa det da er snakk om, er denne her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Står det ingen girkassekode på kassa? (ikke delenummer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2009 minner om urquattro kassen jeg hadde liggende, se på toppen av kassen om det står noe kode der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2009 på toppen av kassa står det inn slått en kode ja.. US 05065 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2009 US kasse fra 80/90/coupe quattro type 85!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2009 Eller den har jo wire til speedo. hmm!! Er gamle typen med midt sperre da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2009 Er brukt på følgende modellerm i tidsrom: Audi Coupe 12/84 -> 12/87 Audi 4000 11/84 -> 03/87 Audi 90 08/84 -> 07/86 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2009 må være fra 4'er da eventuelt... for etter som det jeg kunne se, så er det ikke boltmønsteret som på 5'er kassa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2009 Men hvilke biler har elektronisk giver til speedo og låsbar midtdiff? Trodde det bare var urquattro jeg? HM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2009 synes fortsatt denne kassen er lik på urquattro kasse jeg da men.... med tanke på hvor giroverføringa blir festet, elkontakter og sperre. hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2009 såg ei ur-quattrokasse til salgs på gatebilforumet. å jeg synes den er skremmende lik i allefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2009 Noen med bilder av ur kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 26, 2009 Finn koden (tre bokstaver) som står stemplet inn, hvis du vil at noen flere skal finne ut av dette uten å gjette. Trolig rett under diffen eller et sted langt frem på clutchhuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...