#1 Skrevet April 19, 2009 Kunne tenkt meg tåkelys på min -95 S6, noen som vet om noe slikt?. Xenon hadde vært konge :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2009 Bilen din har jo allerede tåkelys da. Bare å ettermontere xenon i de vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Tenkte på i fangeren, det kom nok ikke frem i tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2009 Di ble ikke levert med tåkelys i fangern... Xenon må du ettermontere uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2009 du har jo inntak til luft til olje kjøler på den ene siden og intercooler på den andre siden, derfor tåkelysa er flyttet opp i hovedlampene på disse modellene. har sett noen har montert små linselys bare for og få utseendet;) men vanskelig med xenon i det pga str. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2009 du har jo inntak til luft til olje kjøler på den ene siden og intercooler på den andre siden... Akkurat det er jo ikke tilfelle på bilen til Frode da. Han har jo yankee-motor. Når det er sagt har jeg enda ikke sett noen velykket ettermontering av tåkelys i fangeren på disse. Jeg stemmer for å la det være med de originale i hovedlyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2009 Riktig det, jeg har godt med plass i og bak fangeren. Når du sier det så har jeg vell ikke sett noen med ettermontert tåkelys nei. Må tenke litt på dette tror jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...