#1 Skrevet April 19, 2009 hallo. har tatt kassa i 90`n min igjen, men jeg har en DGV 01e kasse fra en a8 stående som jeg skal ha i, men jeg har ikke noen overføring til den. er jo ikke så lett å få tak i det, så tenkte jeg skulle prøve å lage til noe greier selv. er det noen som har noen bilder av overføringer som passer, eller ennå bedere, noen bilder fra dere som allerede har laga overføring selv?? på forhand takk. mvh jørgen borge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2009 Rs2 passer rett på eller fra s2 med 6trinn. Kan ta bilder av min seinere i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2009 giroverføringen passer vel ikke? må jeg ikke ha 2 stag til 01e kassa æ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2009 Det er samme huset på de kassene, RS2/S2 6trinn er bolt on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2009 missofrstod deg litt jeg:) ja, vet att rs2 og 6t s2 passer på, og er det jeg trenger, men er ikke så lett å få tak i til en fornuftig pris:( derfor jeg skulle hatt noen bilder, så jeg hadde noe å se etter, så kansje jeg får laga til noe selv:) supert om du legger ut noen bilder ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2009 Bilder av den jeg har: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...