Trekk/Presenning til golf II?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet hvor man kan få tak i trekk/presenning til golf 2? Link til noen sider som selger?

Kunne tenkt meg et trekk som er tilpasset akkurat golf II. Ikke noe universal greier. Må være stramt og godt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet Håkon selger trekk fra FK, men om de er skreddersydde vet jeg ikke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innspill. Var inne på FK sine sider, men ser ut til at det er universal størrelser.

Ingen andre som vet. VW merke på trekket er ingen ulempe:)

Hvis denne tråden ligger i feil underforum så kan moderator flytte den der den evt passer best.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om man får kjøpt hos Swisswax e.l, koster en god slump, men det er ikke et trekk som skader lakken ihvertfall :)

Edit:

http://www.swissvax.no/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=38&Itemid=64

Var no en voldsom pris! Men disse og er universal på en måte. får leite litt mer. Hvis eg ikke finner noe så får eg bare kjøpe noe universalt. Greit å kunne hive trekk på bilen når eg reiser bort. Hvertfall etter at bilen er lakkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var det noen alvorlige priser: eek :

Men hvorfor skal den være så tettsittende?

Bilen står vel innendørs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ikke kjøpt feks biltema sin da den skader lakken ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står utendørs. Vil ha en tettsittende så den slipper å blaffre i vind + at det ser bedre ut. Blir ikke biltema sin nei. Synes den til swissvax ser bra ut. Var jo litt dyr men er sikkert verdt investeringen etter at bilen er nylakkert og står ute stort sett hele året.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er det best med noe som sitter mest tettsittende.

Er jo ikke så ille pris hvis en tar kontra lakkering da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mail fra swissvax idag ang trekket de selger. De ville ikke anbefale det til utendørs bruk. Var visst ment for lagring innendørs.. Men fikk tips av de om å søke på covercraft produkter, så da får eg gjøre det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg bestillt trekk til golfen. http://www.covercraft.com/technalon.htm

Formsydd til golf 2 Grå farge. Kom på 260$ inkl frakt til norge. Ca halve prisen kontra swissvax trekket.

Var veldig mange forskjellige trekk på http://www.covercraft.com. Spent på passfromen. Bestillte også stålwire med hengelås for å sikre trekket og bilen. Var bare 10 dollars ekstra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.