Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg litt her?

Har en audi rs2, som ikkje gir rett turbo trykk! Jeg har akkurat hatt bilen inne på verksted for å få skiftet register reim og etter det har ikkje bilen gått skikkelig!

Har vært å testet litt, får fult turbotrykk opp til ca 5000 o/min og etter det synker det ned til 0,4 bar! Jeg synes turboen bare kutter etter 5000 o/min! Har prøvd å koblet av pluss polen på batterie før å risette feilkodene, men ingen forskjeld??

hva er galt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går den opp til 5000 da? Hvordan går den på tomgang? Iogmed at dette skjedde etter regreim bytte, kan den jo stå en tann feil. Da skal bilen gå dårlig generelt.

Ellers.. lekkasjer på trykksiden, magnetventil som ikke fungerer som den skal. Lekkasjer i wg.. Du må nesten bare ta deg en tur frem i motorrommet og sjekke ene tingen etter den andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på denne tråden. Har snakket med ett par med RS2 som har opplevd at reima har hoppet over en tann etter å ha hatt bilen på verksted for å bytte regreima. = bilen drar dårlig.

Hvordan går den opp til 5000 da? Hvordan går den på tomgang? Iogmed at dette skjedde etter regreim bytte, kan den jo stå en tann feil. Da skal bilen gå dårlig generelt.

Ellers.. lekkasjer på trykksiden, magnetventil som ikke fungerer som den skal. Lekkasjer i wg.. Du må nesten bare ta deg en tur frem i motorrommet og sjekke ene tingen etter den andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på denne tråden. Har snakket med ett par med RS2 som har opplevd at reima har hoppet over en tann etter å ha hatt bilen på verksted for å bytte regreima. = bilen drar dårlig.

Har kjørt en RS2 der reima hoppet over 1 tann 1 uke etter skifte av register etc. Mest sannsynlig dette som er årsaken. Har hatt problemer med mitt ladetrykk,men der var magnetventil helt knust. : nei :

Sjekk registeret ditt,så får vi håpe på forbedringer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den drar normalt opp til 5000o/min men, på tomgang ser det som om den bruker mye bensin ligger på rundt 2,5l/mil om dette er mye eller normal veit ikkje æ!

Har fått time på verksted sånn at registre skal sjekkes! korsen kan ei tann forskjel gjør sånn at turboen dætt ned til 0,4bar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt en RS2 der reima hoppet over 1 tann 1 uke etter skifte av register etc. Mest sannsynlig dette som er årsaken. Har hatt problemer med mitt ladetrykk,men der var magnetventil helt knust. : nei :

Sjekk registeret ditt,så får vi håpe på forbedringer :)

Ja trudde kanskje det var magnetventilen som ikkje slo inn, men koblet den på et 12v batteri og da slo den inn Men kan jo hende den ikkje ikkje får strøm fra styringen!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.