#26 Skrevet August 9, 2009 Leit å høre. Da er det ikke usannsynlig at du har sprekker i toppen.....feks fra eksoskanal og over i vannkanal...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 9, 2009 Leit å høre. Da er det ikke usannsynlig at du har sprekker i toppen.....feks fra eksoskanal og over i vannkanal...... Topp ble trykktestet før montering. Helt fin da. Slo også av motor så snart jeg så den ble for varm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 9, 2009 Kan du ha satt toppakning feil vei? Jeg gjorde det på en peugeot en gang, og når motoren ble varm var texas ett faktum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 9, 2009 Kan du ha satt toppakning feil vei?Jeg gjorde det på en peugeot en gang, og når motoren ble varm var texas ett faktum Umulig. Står rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 9, 2009 Hvor mye olje over i vann? Hvor varmt går den? Bobling av eksos i ekspansjonstanken? Det er ikke bare rester som har rent over på blokka da toppen ble tatt av? Har denne motoren oljekjøler rett over oljefilter, varmeveksling mellom vann og olje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 9, 2009 Hvor mye aner jeg ikke. Har ikke målt nivå på oljen. Hvor varmt vet jeg heller ikke, bare at den går over og begynner å koke. Ingen tegn til bobling ved lavere temperaturer, men oljen ser ut som stratos, altså luftig, så kan jo være du har rett ang sprekker i toppen. Ja er oljekjøler før filteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 9, 2009 (endret) Har aldri sett at oljekjøleren over filteret har hatt innvendig lekkasje, men man kan ikke se bort i fra det. Har mest tro på sprekk i topp. Se en annen aktuell tråd om akkurat det samme temaet på en AAN motor med ny toppakning http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=163520 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...