#1 Skrevet April 20, 2009 Funderer på å lakke Golfen hvit med lastebillakk fra Norbond.no http://www.norbond.no/malinglakk/lastebillakk-c-209-1.aspx De har bare RAL/NCS-koder, så jeg lurer på om noen vet av en RAL/NCS-farge som tilsvarer de hvitfargene som leververes på nye VAG/BMW etc. Noe slikt jeg går for: Bilen ser såpass shabby ut nå at nesten uansett hvor dårlig jobb jeg gjør, så blir det bedre. Og hvit føler jeg jo er en rimelig tilgivende farge i forhold til den mørkeblå metallicen som bilen nå har. Også har jeg litt lyst på hvit Golf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2009 Kjør klassisk VAG farge: Alpinweiss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2009 Ja, bare jeg finner en RAL/NCS som er lik den. Skal være hvitest mulig. Ikke noe kremskjær i den. Kommer sannsynligvis til å legge hvit primer også under for å være sikker på at det blir skikkelig hvitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2009 Hør i en fargehandel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2009 Er det ikke RAL 9010 som er hvitest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2009 Et kjapt søk på Google antyder at Alpinweiss er RAL 9010... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2009 Nice, da er det sikkert det jeg bør gå for! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...