#1 Skrevet April 20, 2009 driver å feilsøker litt på 97 a4 1.8t får opp feilkode 00561,litt ujevn tomgang noen ganger,og kanskje litt ujent turbotrykk.det jeg lurer på er om det går an å sjekke om lmm er gåen selv om jeg ikke får opp noe spesifikk feilkode på den? går det an om måle ohm eller noe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2009 Min og er litt sånn ujevn av og til.. driver å hopper pittelitt opp og ned av og til, og av og til litt mer. Merker du at den hopper litt når du bremser helt ned og skifter gir (feks når du skal parkere)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2009 00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded Possible Symptoms * Engine Jolting * Increased Fuel Consumption * Poor Idling/Jolting * Reduced Boost Pressure Possible Causes * Mass Air Flow Sensor (G70) faulty * Fuel Pressure too Low * Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System * Injector(s) faulty (i.e. coked) Possible Solutions * Refuel Vehicle * Check Fuel System Pressure * Check Mass Air Flow Sensor (G70) * Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks * Check Injection Quantity * Check Injector(s) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2009 Min og er litt sånn ujevn av og til.. driver å hopper pittelitt opp og ned av og til, og av og til litt mer. Merker du at den hopper litt når du bremser helt ned og skifter gir (feks når du skal parkere)? høres ganske likt ut ja,stort sett er den bra,så får den en runde med ujevn tomgang,som regel etter å ha kjørt når jeg stopper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2009 00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) ExceededPossible Symptoms * Engine Jolting * Increased Fuel Consumption * Poor Idling/Jolting * Reduced Boost Pressure Possible Causes * Mass Air Flow Sensor (G70) faulty * Fuel Pressure too Low * Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System * Injector(s) faulty (i.e. coked) Possible Solutions * Refuel Vehicle * Check Fuel System Pressure * Check Mass Air Flow Sensor (G70) * Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks * Check Injection Quantity * Check Injector(s) så dette på rosstech wiki,så derfor jeg tenkte å sjekke lmm for å utelukke den,får ikke spesifikk feil på den,men lurte på om det kunne være den likevell?noe annen måte å måle den på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2009 ujven tomgang kan du muligens løse med å gjør reint gassspjeldet å grunninnstille spjeldet på nytt me vag com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...