#1 Skrevet April 20, 2009 Noken som har tenkt seg på gatebilfestivalen i sunnfjord 2.-5. juli 2009? http://WWW.GATEBILFESTIVAL.NO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2009 tja.. kanskje vist da ikkje blir til rudskogen på powerdrfit da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2009 Nytt navn på Sande dansefestival det her eller: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2009 etter så eg kan lese munner det veldigt om det vi kaller "contyrfestival m, tilbehør" er jo veldig lite bil, utenom utstilling og "burning" men det opplever jo vi kvar kveld i førde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2009 Første jeg tenkte når jeg så overskriften var "er det gater i sogn og fjordane?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2009 Første jeg tenkte når jeg så overskriften var "er det gater i sogn og fjordane?" ja trur det er eit par i Florø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2009 Var det berre eg som ikkje klarte å finne på den sida kor treffet FAKTISK e? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2009 Var det berre eg som ikkje klarte å finne på den sida kor treffet FAKTISK e? Står nederst på sida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2009 Aha, så det no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2009 Kolles gikk det med denne festivalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 6, 2009 Som jeg antok på forhånd, det blei en stor fiasko. http://nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.6684430 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 9, 2009 Hehe, jepp. Vart som forventa det her. Blir artig å sjå publikumstalla til countryen den helga her. Blir nok sjukt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...