Anbefalte innlegg

Hei

 

Vet dette er svart på mange ganger før men har av en eller annen grunn ikke fått det med meg. :confused:

Prøvde å søke litt også men ga ikke noe særlig resultater for meg ihvertfall.: flau :

 

Uansett..

Hvis man har org fjærer på en Audi Coupe q typ89, hva er akseptabel senke høyde? Med akseptabel så tenker jeg på om jeg får på 17-18" uten å subbe.: klø :

 

mvh

Robin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meiner å husk att 30-40mm skulle gå greitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst på et resultat tilnærmet dette, så er dette 30-40mm?

 

4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som ca 30 det der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der 30? Aldri i verden. Jeg senket min 80 sedan med 40/40 og den var ganske så mye høyere enn den der ( jada, litt forskjell fra coupe og sedan). Coupeen min var senket med 40/40 fjører ble det sagt, men målt mot original bil var den tilnærmet 60/40 (faktisk litt i overkant av 60 foran)..

 

Et 60/40 kit burde sitte bra på bilen din ( hvis du vil ha den skikkelig lav vel og merke ). Hadde 7.5x18 med 215/35-18 Falken dekk. Husker dessverre ikke innpresset på de, men TROR det var 42. Hadde iallefall tilnærmet aldri noe problem med subbing foran, kun hvis jeg traff dumper i sving i god fart, men også da veldig sjelden.

 

10118933024211ffe42a48f.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke til å endre bildet i innlegget mitt over, så dere får overleve to bilder av gamlebilen min i denne tråden :P

 

Du ser kanskje høyden på bilen litt bedre på dette bildet..

2807540041_large.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe imot bildene jeg, de er til stor hjelp :) noen ide om hvor du kjøpte dette senkesettet? syntes den gamle min og bror din sin var pent senka hvis du husker den....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får du 60 mm senk til coupe quattro???

 

Min coupe er senka 40/40 og det merkes ikke! Jeg har 17" på, og det er noen cm mellom dekk og hjulbue for å si d sånn! :o Va likedann på min coupe fwd med 60/40 senking... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den husker jeg ja, den var vel passe senket ja. Fjørene som sto på min var jamex 40/40, men som Linda sier var det en fwd. Nå er ikke jamex noe å anbefale uansett heller, ikke akkurat noen kjøreegenskaper å rope hurra for. De var også noe av grunnen til at bilen min var så lav som den var, de har det med å synke noe hinsides, selvom det ikke alltid er tilfellet. Hadde jamex 40/40 på den gamle 80`n min og den så du ikke var senket en gang og ikke sank den sammen heller ( til min store fortvilelse, hehe, ville jo ha bilen LAV ).

 

Hvis du ikke finner 60/40 til q så er det kanskje litt verre. Men, at det skal holde med 30 til 40 senk for å få bilen lav er iallfall ikke fakta. Du må nok senke såpass som 50-60 for at den skal bli skikkelig lavt. Gewinde er kanskje eneste løsning..

 

Så du bytta ut den gamle 20V`n nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey :), har finni et sett som senker 60 rundt om men var ikke sikker på om det var for mye eller ikke... men da fikk jeg svar på det :)

 

Ja, den blei dessverre solgt når jeg skulle inn i militæret, men savna'n litt så jeg fant en "billig" en som jeg driver å tukler litt med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.