#1 Skrevet April 20, 2009 Skal ha del nummer 9521320 til Golf 2, men er usikker på kvaliteten. Noen som vet? Eller finnes det noen som har bedre deler? Den er utsolgt fra VAG. http://www.nor-as.dk/Onlinekatalog/Onlinebestilling/tabid/833/Default.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2009 hva karoseridel er dette da? har det meste liggende til golf 2 jeg . billigt. gratis . bare ha det vekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2009 hva karoseridel er dette da? har det meste liggende til golf 2 jeg . billigt. gratis . bare ha det vekk Dette er plata under frontruta. der hvor pusserene sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2009 Har akkurat skiftet denne på min bil, eneste karosseridel på bilen som er kjøpt på Veng. Mulig jeg var heldig, men passformen var spot-on. Men, bakplata mi er mest sannsynlig fra samme produsent(repro-del fra VW-classicparts), og den passet ikke litt engang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...