#1 Skrevet April 20, 2009 Hvordan er det å bruke r888 i regnvær o.l? og ca. hvor mange km holder de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2009 funker helt greit, men planer jo selvfølgelig noe lettere en vanlige dekk, men om du vet hva du driver med så burde det gå greit. de slites veldig fort, tror ikke jeg fikk mer en 5000 km eller noe sånt når jeg hadde de på golfen.kjørte på bane endel ganger i tillegg til å bruke de til vanlig, ikke noe å rope hurra over akkurat, men de holder nok bedre om man bare bruker de ved banekjøring liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2009 Finnes det noen gateslicks som kanskje egner seg bedre til hverdags? Dunlop Direzza f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2009 Hva med å prøve Goodyear Eagle F1? Dog ikke gatesliks, men noe av det nærmeste man kommer vel? Hadde de på Audi'en, og jeg er meget fornøyd med de. Brukte de opp på en sommer, men det var med en god del runder piruetter (de dekkene ryker det MYE av ) Eventuelt Bridgestone Potenza kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2009 Kjørte med Toyo Proxes T1R i fjor, som kanskje stiller i samme klasse, og var ganske fornøyde med de. men har lyst til å prøve gateslicks i år Det kan vel neppe være bra feste med Goodyear dekkene om man spinner piruetter med en audi 200 på tørr asfalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2009 noen som har prøvd nokian nrzi?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2009 Kjørte med Toyo Proxes T1R i fjor, som kanskje stiller i samme klasse, og var ganske fornøyde med de. men har lyst til å prøve gateslicks i år Det kan vel neppe være bra feste med Goodyear dekkene om man spinner piruetter med en audi 200 på tørr asfalt.. Hvem har sagt at bilen hans er original? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2009 hehe ingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2009 Kjørt med Yokohama slicks på S3 og A4tq sikkert 10-15k km. Ikke noe problem, blir jo fortere slitt enn vanlig men har de ikke for å få mest km ut av de... Støyer og sporer litt mer enn vanlig hjul ellers er det som nevnt litt annerledes på regn... 18" og 17" på de respektive.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2009 Oki! hvordan var det på s3en da? må jo sitte som klister på tørr asfalt, og motvirke litt understyring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 21, 2009 (endret) Kjørte nesten en hel sommer på Toyo R888 på energolfen, inkl. 5 trackdays. Brukte de samme dekka på VR6-golfen to trackdays, og da var de oppbrukt. De holder lenge på lett bil, men en større (tyngre) bil sliter ut dekkene mye fortere. Fungerte utmerket også i regnvær da de ikke var noe særlig slitt. Om du skal kjøre mye på gate kan du jo kjøpe noen andre dekk med veldig gode kjøreegenskaper. Kjørte ganske mange runder på Rudskogen med de nye BMW 325i'ene der som var utrustet med Bridgestone RE720 bak og RE050A foran uten nevneverdig slitasje. Disse har også veldig stiv sidevegg og meget godt grep, og da også lenger levetid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2009 Da kommer spørsmålet: hvilket "vanlig" dekk har de beste kjøreegenskapene? Vet det er mange svar på det, men om man ser helt bort ifra pris og slitasjeevne osv, og ser kun på ytelse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 21, 2009 Det er også vanskelig å skille hva som er et sportslig gatedekk og et gatedekk ment for banebruk... Man har for eksempel også Kumho MX (KU15). Går vel som gateslicks, men det ser mer ut som et vanlig gatedekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 21, 2009 Michelin pilot sport? Vet det er endel Porsche eiere som sverger til det dekket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 22, 2009 Hvem har sagt at bilen hans er original? Og jeg skulle nok klart å spinne piruetter med hvilke som helst gatesliks dekk du hadde funnet til meg og. Nå går det jo forsovidt å spinne piruetter med en Audi 100 med 136hk sugemotor på tørr asfalt og da men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 22, 2009 Noen som har erfaring med Yokohama Parada Spec-2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...