Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen plasser man kan få kjøpt votex styling noe billigere enn hos møller, der koster frontspoiler, sideskjørt og bakspoiler ca 15000,- og i Tyskland kjører de tilbud nå, til ca 9400,- med takvinge! Rimelig stor prisforskjell for å si det sånn!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ebay. der ligger det ein del

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen plasser man kan få kjøpt votex styling noe billigere enn hos møller, der koster frontspoiler, sideskjørt og bakspoiler ca 15000, og i Tyskland kjører de tilbud nå, til ca 8500 med takluke! Rimelig stor prisforskjell for å si det sånn!!

 

8500kr med takluke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8500kr med takluke?

 

Du har ikke ettermontert før du har ettermontert takluke... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takvinge skal det vel stå egentlig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takvinge skal det vel stå egentlig :P

 

Aha:) Har du funnet delnummer på takvingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontspoiler: 5K0071609 GRU

Hekkskjørt: 5K0071610A GRU

Sideskjørt: 5K0071685 GRU

Takvinge: 5K0071644 GRU

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo gå direkte på en forhandler i tyskland, men spørs om du sparer så mye da i grunn.. For du må vel belage deg på 25% mva på toppen.

 

Det er jo stort sett bare VW forhandlere som selger, og er vel så ferskt at det spørs om det er så mye i omløp på ebay.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan man trekke fra 19% mva på prisen i tyskland når man skal ha det med over hit, tenkte at det går jo an å få det ferdig lakket der og tatt det med til danmark og stått der og montert og kjørt over hit med alt montert, eller åssen er det? har mest sannsynlig plass jeg kan overnatte og montere i danmark.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går vel ann skulle en tro ;) Danmark er vel med i eu, og det vil si at du fritt kan ta ting med deg over grensene der. Mener jeg ;)

 

Tollerene i norge kan ikke si noe på stylingen montert på bilen din ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs om jeg ikke må planlegge en tyskland tur i sommer da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg ;)

 

Går votex veien selv ;)

 

Liker den type styling, ser ikke overstyla ut ;)

 

Holdt på å gå i bakken av møller priser til golf v, 5300 for sideskjørt er jo RAN!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan man trekke fra 19% mva på prisen i tyskland når man skal ha det med over hit, tenkte at det går jo an å få det ferdig lakket der og tatt det med til danmark og stått der og montert og kjørt over hit med alt montert, eller åssen er det? har mest sannsynlig plass jeg kan overnatte og montere i danmark.. :)

 

Tror ikke du trenger å montere det heller, du kan jo bare vise kvitteringen på en eller to av de? :)

Du har lov å ta med deg inn ting til verdi opp til 6000,- kr uten å betale mva på det, så vidt jeg husker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan jo være replica, som du kjøpte billig også det kan du si :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beste er vel å ikke vise kvittering, og ta av plasten, for da går det brukte deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye bra forslag her nå, så får undersøke litt, syns prisene på møller er overpriset når det gjelder votex ihvertfall, kanskje det er for at det er noe ikke alle skal ha, men allikavel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye bra forslag her nå, så får undersøke litt, syns prisene på møller er overpriset når det gjelder votex ihvertfall, kanskje det er for at det er noe ikke alle skal ha, men allikavel..

 

men så er det nesten den eneste stylinga som du ikke trenger å gjøre noe med heller før lakkering da, går med litt tid å tilpasse ting og tang også hvis du bestiller noe annet liksom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.