#1 Skrevet April 20, 2009 Som topic, skal ha på enten 5 eller 10 mm spacer, når trenger man å ha lengre bolter? Er en '91 Audi Coupe Q hvis det har noe å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2009 Mener å huske at gjenger tilsvarende 1 gange diameter må entres...noe som da skulle bety at med en 10 mm bolt så bør 10 mm av gjenge entres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2009 Har hørt fra flere forhandlere at en tommelfingerregel er at en ikke bør overskride 5mm spacer med originalbolter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2009 På TÜV på mine OZ står det alt fra 6.5 til 7.5 turn avhengig av størrelse på bolter. rart nok er det de største boltene som skal ha flest turn. Så om du har 7 turn er det nok trygt vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2009 Ok. Trodde det skulle gå bra med bare 5mm spacer. Men da veit jeg det! Da får jeg ut å telle i morra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...