Klakking i forstilling, '99 A6

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å finne dårlige foringer i multilink? Er jo en bråte armer og foringer, så ser for meg at det er en utfordring med mindre det er en synlig slitasje.

Er det like greit å bare bytte alt når jeg først er i gang? Komplette kit koster jo ikke allverden, men tenkte jeg evt kunne hatt kit'et liggende og byttet kun det som har tatt kvelden nå da jeg vet det er byttet flere deler i forstilling like før jeg kjøpte bilen for halvannet år siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt hele skiten! Koster 6-7000 komplett ideler hos NBS mener jeg..

Bytter du litt, må du bare bytte mer....

Jeg hadde en 99 1,8tq og byttet alt når jeg først begynte. Like lite (mye) arbeid uansett:)

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også byttet tidligere, så vil anbefale og bytte alt med engang. Litt ekstra arbeid der og da, men da har du gjort det for noen år fremover :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt hele skiten! Koster 6-7000 komplett ideler hos NBS mener jeg..

Bytter du litt, må du bare bytte mer....

Jeg hadde en 99 1,8tq og byttet alt når jeg først begynte. Like lite (mye) arbeid uansett:)

Lykke til!

Eller kjøper det til halve prise på ebay.de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse settene med alle deler får du får 2.500 kr. En kammerat av meg byttat ALT i forstillinga på en passat 3b. Hør med norskbildelesenter hva dem tar. Husker ikke hvor han kjøpte dette, men si 3.000 så har du ny bil å kjøre:) NATT og DAG etter bytte:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ikke poly foringer til disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ikke poly foringer til disse?

Mulig, men det er som regel ikke foringene som blir slitt. Er som regel kulelddene i enden mot nav/hjullagerhus som slarker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.