erfaring med ferdigkuttet solfilm?.......

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt precut fra ebay, og den var marginal på størrelse, i den grad at den dekket alle steder du ser ut, men gikk ikke helt ut i kantene, slik at det er litt usotet øverst på rutene.

En annen ting er jo at om en driter seg ut på ei rute, så har en ikke en rull en kan skjære mer av.

En tredje ting, var at den filmen jeg hadde, var ikke kuttet dypt nok, så jeg måtte etterkutte langs kanten for å få den til å slippe, hvis du forstod den... Min film kom i firkant som var kuttet litt innpå, og når jeg rev opp "ruta", så fulgte det som var utenfor ruta med...

Men om passform er god, og du kan kjøpe mer/ny om du ødelegger en rute, så er det jo strøkent da...enkelt.

Men som sagt...jeg mangler film på bakruta...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt precut fra ebay, og den var marginal på størrelse, i den grad at den dekket alle steder du ser ut, men gikk ikke helt ut i kantene, slik at det er litt usotet øverst på rutene.

En annen ting er jo at om en driter seg ut på ei rute, så har en ikke en rull en kan skjære mer av.

En tredje ting, var at den filmen jeg hadde, var ikke kuttet dypt nok, så jeg måtte etterkutte langs kanten for å få den til å slippe, hvis du forstod den... Min film kom i firkant som var kuttet litt innpå, og når jeg rev opp "ruta", så fulgte det som var utenfor ruta med...

Men om passform er god, og du kan kjøpe mer/ny om du ødelegger en rute, så er det jo strøkent da...enkelt.

Men som sagt...jeg mangler film på bakruta...

sist gang bestillte jeg fra solfilm.net, den funka kanonbra. men den var ikke 3d formet etter buen på bakruta, så der måtte jeg har proffer til å legge på. denne filmen skal være 3d formet etter buen på vinduet slik at man skal slippe og form den den selv, jeg får vel kanskje gjøre et forsøk og komme med tilbakemeldinger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 20 - Anthracite Style på min bil. Eneste bakdelen er at filmen ikke går lenger opp enn til pakninga når bakrutene er lukket.. Dvs når du åpner opp bakrutene vil du ha ca 1 cm med kant rundt som ikke har film. Ingen ting vises når rutene er oppe.

Tyder på at eBay-produktene er dårlige greier, for jeg kommer ikke på noe negativt med CFC-filmen.

Samme produkt:

http://www.streetdesign.no/?id=9516

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 20 - Anthracite Style på min bil. Eneste bakdelen er at filmen ikke går lenger opp enn til pakninga når bakrutene er lukket.. Dvs når du åpner opp bakrutene vil du ha ca 1 cm med kant rundt som ikke har film. Ingen ting vises når rutene er oppe.

Tyder på at eBay-produktene er dårlige greier, for jeg kommer ikke på noe negativt med CFC-filmen.

Samme produkt:

http://www.streetdesign.no/?id=9516

men den bakdelen kan jeg forsåvidt leve med : smil : men ellers så dekker det bra på resten? bakruta for eksempel? hvordan så det ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen gikk ut forbi sortkanten til ruta. Bakruta ble best av alle, og var enklest å legge. Madammen syntes til og med det var enkelt. Bestill så skal jeg komme å hjelpe deg med monteringa :D

En garasje er å anbefale for montering. Jeg sto å plukket fluer av filmen, i tillegg til at det begynte å blåse noe jævlig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen gikk ut forbi sortkanten til ruta. Bakruta ble best av alle, og var enklest å legge. Madammen syntes til og med det var enkelt. Bestill så skal jeg komme å hjelpe deg med monteringa :D

En garasje er å anbefale for montering. Jeg sto å plukket fluer av filmen, i tillegg til at det begynte å blåse noe jævlig. :)

ska sei, snakk om god service :tilber: jeg skal nok meke meg til å bestille ja tenker eg, har en god nabo som kunne gjør det for meg og, men kan gi beskjed hvis det skjærer seg :) tusen takk for tilbudet vertfall :tilber:

har du noen bilder som viser bra hvordan det ser ut med 20%, er ikke sikker på hvilken tonings % jeg skal velge,

kan eventuelt sende bildene på mail hvis du vil

ingebjorn.solheim@lyse.net

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før:

14032008.jpg

Etter:

05072008021.jpg

Det er mørkt nok for min del. Du har ikke sjangs til å se inn i bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før:

14032008.jpg

Etter:

05072008021.jpg

Det er mørkt nok for min del. Du har ikke sjangs til å se inn i bilen..

så jo veldig bra ut det der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen flere erfaringer her? fant ett grisebillig kit til passaten som jeg nok går for hvis erfaringene er gode:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det grisebillig har du jo veldig lite å tape på å prøve, generelt er vel erfaringene gode..

Til sammenligning betalte jeg 3500.- for 7 ruter hos Tim \ car care center i moss..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakk om 600kr til alle ruter bak b-stolpe.men hvilken farge velger jeg? er en svart 93mod

bilde av bilen

DSC00429.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20% er helt ok, ikke for mørkt og ikke for lyst.

35% ser veldig mye penere ut på en nyere bil da den bare skygger litt for innsynet.

Jeg har valgt 20% helt fram til a-stolpen på min. Og må si jeg er kjempe fornøyd. Folk ser at det sitter noen forran i bilen. Men ser ikke akkurat hvem det ;)

edit: og ja, jeg er klar over at det ulovlig og ha på fører/passasjer side forran

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.