#1 Skrevet April 21, 2009 Noen som har tenkt seg oppover førstkommende lørdag? Kunne tenkt meg å tatt turen, og tenkte at hvis vi var flere så kunne man ha gått sammen om kjøreturen, så sparer man inn litt penger og gjør det hele litt mere sosialt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2009 Jeg er på hyttetur, så jeg får ikke vært med på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2009 Visste ikke om det før i dag, men skal uansett på dugnad/treff på 3.dammen først.. Tvilsomt at det blir noe av for vår del, det er lenge siden siste NBS nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2009 Hvordan ble dette? Finner ikke noe på forumet, hverken bilder eller referater.. Var du der, Aleksander? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2009 Var heller dårlig oppsluttning, Var der i 12 tida, da var det kun ett par biler der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2009 Ble ikke noe tur på meg pga. lite bensinpenger og lite ork. Virket som ingen andre skulle oppover heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2009 Uff så synd.. Det som har vært en sånn folkefest tidligere!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2009 Kan vel ha noe med at det var Vårmønstring på Hadeland samme dag, med rekord på antall biler utstilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...