#1 Skrevet Desember 7, 2004 Sliter litt her.. Har en 10vT motor som jeg prøver å få starte.Men bensinpumpa lager veldig uhyggelige lyder som den ikke har gjort før.. Jeg målte trykket fra bensintilførselen ,og det ligger på 2,9-3,2bar.! Er dette for lite til å starte opp ?Hva bør trykket ligge på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 7, 2004 Fikk ikke så mye info om moror-type av deg, men kommer med følgende: Audi 100 Quattro 82-91 2,2 Turbo (84-91) Engine code MC / 165Hk/5500rpm Fuel pump delivery pressure 4,7-5,4 bar Regulated pressure with vaccum 4,1-4,3 bar Hvis jeg får litt mer info om bilen, kan jeg muligens skaffe deg litt hidden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2004 Dette er en MC motor ja.165hk. HAr du litt mere info?...Er det viktig at bensinslangene står i sammeposisjon på mengdefordelern som tennpluggledningene står på fordeler? Får ikke startet motoren,er det pågrunn av lavt trykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2004 Har desverre ikke noe erfaring/peiling på disse motorene. Sitter bare med hidden på bilen. Men du sier mengdefordeler..... Er det den som regulerer trykket og sender det som "er for mye" i retur? Er vel viktig at slangene stemmer der.......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...