#1 Skrevet April 21, 2009 Hei:) Jeg har nå blitt slept hjem fra oslo til kolbotn siden bilen plutselig ikke ville starte. I vill forbannelse såklart. Jeg har sjekket plugger, gjort disse rene. (bosch platinum) Jeg har sjekket gnist, det var jo enkelt for her var det ingen gnist.. Jeg har sjekket fuelrailen, tenke seg til..Ingenting her heller nei.. Så da er mitt spørsmål til dere; Hva i alle dager er det som feiler bilen? Det virker som noe elektrisk av noe slag siden verken pumpe eller coiler slår gnist. Det er 034Motorsport HO Coilkit på bilen. Som fungerer. ( bare ikke nå ) Ellers er pumpa en relativt ny 034 Bosch 044motorsport pumpe. Her tas alle mulige forslag som kan føre til start imot med åpne armer: vinke : Mvh Stian PS. Dama er høygravid og føder vel sikkert nå i natt siden bilen såklart slutter å fungere idag: dum : Så bilen skulle helst vært fiksa igår. Takk for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2009 Prøv og kjør diagnose på den, om den ikke får kontakt så er jo det et tegn på at motorstyringen er død. Sitter vel 4 sikringer (usikker på tallet) oppå hjernen under dashbordet. Er vel det enkleste stedet og begynne. Siden alt døde samtidig kan kanskje tenningslåsen også være en synder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2009 Jeg får ikke kontakt med hjernen så går ut ifra at den er død..Sikringen som går til hjernen er hel og prøvd byttet. uten hell.. Noen som har en hjerne liggende i kolbotn og omegn som vil låne bort så jeg får prøve og evt vil selge om nødvendig? Det haster igrunn å få bilen i gang så jo fortere jo bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2009 Om noen skulle ha en liggende så vær snill å ring eller sms meg på 97010308. Jeg har fått tak i en lånebil inntil vidre av en bekjent men må få tak i en hjerne for å se om det fungerer med en ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2009 Sjekket kontaktpunkter på hjernen? En kjenning hadde et liknende problem: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148715 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2009 Skal ut å sjekke snart, må bare få i meg litt mat så frustrasjonen ikke får komme så lett til..Er noe irritert på den bilen akkurat nå å tanken på å selge begynner å bli en realitet. Har fått tilbud på en Porsche 944 Turbo som er intressant så mulig det havner en sprek audi motor nedi den etterhvert. Men bilen må jo gå før et evt salg slik at alle feil er fikset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2009 Det tyder på hjernen her..Kontaktpolene er som nye og har fin glans:p Så det virker som hjernen ikke vil være med lenger. Noen som vil ta turen ut med S4'n sin eller evt har en hjerne liggende så hadde det vært kjempefint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2009 Er det hjernen som gir ut info om alt av sensorer på motoren osv? For eneste jeg får info ut av er klima systemet når jeg kjører vagcom=\ Bilen går på starteren men tenner ikke. Er det noen andre ting som kan gjøre dette bortsett fra hjernen? Hadde det vært noen av sensorene som gjorde dette hadde jeg vel i det minste fått lest ut hidden med vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2009 pm sendt kan få låne min ecu men er et stykke unna da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...