#1 Skrevet April 21, 2009 noen som har noen erfaringer med det? bilen er senka 60 mm, må jeg space noe særlig ut? eller passer det rett på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2009 (endret) se i tråden min, der ser du den dimensjonen på bilen min forran.. Det er med 40 senk, så du trenger mer enn 60 senk:) Må nok legge inn kanten på buen hvis du skal lavt edit: her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2009 okay:p blir justerbart til sommern når jeg får råd så, får ha det som det blir til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2009 litt i samme gate: er det problematisk med 7,5J16 ET35+20 på "ubehandlet" mk3 med si 60/40 senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2009 mener det skal gå fint! Har 8x17 med 205/40 Et35 rundt baut og "senket" en del mere en 60/40! bak har jeg 3mm spacer, men kan ha 5 uten problemer.. Men du bør ha 195/40 profil med dunlop eller toyo for å få litt skrå dekksider.. Skal man lenger ned(noe jeg skal) så må man legge inn kanten på buen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...