#1 Skrevet April 22, 2009 (endret) NÅÅÅ haster det... har nå fått hivi i lyktene...å det er jo bare kaos.. Lyktene som sitter i bakskjermen lyser ikke rikitg.. den ringen som skal lys som kjøre lys lyser ikke.. men Bremselys pærene lyser svakt.. Lyktene som sitter i luka funker ikke i det hele tatt: bh :.. Har kobla adapter på alle men di i bakluka har en eksta ledning som ikke jeg har peil på hvor skal.. jeg prøvde å holde den på en skrue som var skrudd i bakluka(ulakka skrue) men like lite lys da å.. Noen som kan hjelpe meg med detta?? er ikke dette adapteret men med en kikk på det ser di helt DØNN like ut... http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1204_Facelift-LED-Rear-Lights---Adapter---Audi-A3-8PA-Sportback.html Takker på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2009 da har jeg finne ut a detta:D ledningen er pluss... å jeg trenger vag com får å gjøre slik at bremse lysene ikke lyser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...