Hvordan demontere div ting i B6 avant

Anbefalte innlegg

1. hallo, lurer på hvordan jeg får av d-stolpe dekslene og den i taket over der (skal inn med ledning til ryggekamera)

 

2. hvordan jeg får av panelene på hver side av bagasjerommet (de som bose forsterkeren ligger bak og de resterende 3)

 

3. skulle gjerne hatt opp denne plastikk "brønnen" som danner midtseksjonen i gulvet bak der

 

og så litt spm om ting forran...hehe

 

4. prøver å få ut både sigarett tenneren og denne skuffen til "småpenger", noe sier meg at jeg må ut med midtkonsollen for å greie begge tingene, så da blir vel egentlig spm, hvordan demontere midtkonsoll? (har armlene)

 

5. hvordan får jeg løsnet denne "pyntelisten" som går over hele dashbordet (delt med rattet)

 

6. og sist men ikke minst, hvordan demontere deksel under rattet, har prøvd å finne noe som passet til skruene under rattet, testet bare stjerne og flatt skrujern, men er kanskje torx? og da må jeg vel finne noe slags torx skrujern isåfall for får jo ikke no bits opp i de små hullene

 

PS! har søkt litt uten og bli noe særlig klokere, takker for alle svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som danner denne "brønnen" er bare å ta rett ut, var det hos meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo men den ligger jo under disse sidedekslene som jeg også vil ha demontert...så får ikke den opp uten å fjerne disse, gjør jeg det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

første post oppdatert litt ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo men den ligger jo under disse sidedekslene som jeg også vil ha demontert...så får ikke den opp uten å fjerne disse, gjør jeg det da?

 

Nå er min 2 år eldre, så kanskje ikke helt likt? Jeg bare løfta ut alt. Var helt nedpå stålet i hele dørken bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker, dette var nyttig :D

 

da har jeg funnet ut at midtkonsoll (samt den saken som er overmyntholder og koppholder) og deksel under rattet

 

mangler fortsatt litt how-to på dekslene i bagasjerommet da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet dette med bagasjerommet og "taket" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedelige folk er! trenger dette i mårra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.