#1 Skrevet April 22, 2009 På noen av de A6 jeg har sett på Finn, så er det opplyst at de har laminerte ruter, og det gjør meg litt nysgjerrig. Er det noen modeller som er spesielt støydempet? I så fall, hvordan finner jeg dem/har de noe modellbetegnelse/ fra hvilket år? Er det noen som vet om de har mer (ekstra) støydemping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2009 Jeg har såkalte dobble ruter eller noe sånt på min, der ser du det enkelt når du tar ned siderutene... det er nemlig to ruter med noe folie i midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2009 Her kan du se hvordan laminerte ruter ser ut på min bil. Det ene tror jeg var luftgeværskudd som ble skutt mot bilen, evt en som har prøvd seg med en skarp gjenstand, og slått mot sideruten. Det andre er da to polakker var på tokt rundt i sørnorge for 1,5 år siden og forsynte seg med navi'er og airbag'er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...