1992 audi 80 2,3 fusker/røkker ved pådrag

Anbefalte innlegg

Audi 80 2,3 1992

Bilen går greit på tomgang. Når jeg prøver å kjøre den, og presser litt på gassen så rister og røkker den veldig og klarer ikke dra særlig, jeg kan komme opp i fart etter en stund og motoren kveles ikke. Mens rist-/røkkingen forsvinner heller ikke.

Når jeg stopper bilen hjemme etter en kort "testtur" og prøver å starte den igjen med en gang så klarer den ikke, den starter kanskje å går ett sekund og stopper som om den er tom for bensin.

Virker som enten manko på bensin eller luft/falsk luft. Vet at det også kan være problemer med forskjellige sensorer rundt forbi. Kontrollert insuget og den bevegelige delen inn mot spjelene for hull men ser greit ut. Kontrollerer slanger i tilfelle de er tette. Kontrollert sikringer og kabler til sensorer i forhold til brudd.

Noen som har vært borti det samme? Står fast! :confused:

Takk for svar! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant feilen. Sentrallåsen hadde fått fukt pga et lite hull i karosseriet. Den er plassert på min (sedan) høyre side helt bak i bagasjerommet. Før denne evt byttes bør en sjekke ledningene som går til låsen på baklemmen pga disse får en 90 graders knekk hver gang det åpnes og lukkes, og det kan lage problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.