Skinnpleie/farge Dynamix .......

Anbefalte innlegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt. direkte fra leverandøren, meget billig og kjapp shipping fra dem! http://www.dynamixdyes.com/

 

Skal slenge ut noen bilder av en liten "prøve" jeg gjorde i går.. Ble helt sinnsykt overasket over resultatet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen før og etter-bilder etter kun ett strøk. Skal ta på ett strøk til i morgen. Er sjokkert over hvor bra resultatet ble. Dette er en Audi A6 2000 mod. hvor setene har blitt totalt neglisjert av den forrige eieren:

 

FØR:

skinn-seter001.jpg

 

ETTER:

skinn-seter002.jpg

 

FØR:

skinn-seter003.jpg

 

skinn-seter004.jpg

 

skinn-seter005.jpg

 

ETTER:

skinn-seter006.jpg

 

skinn-seter007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nå fra Dynamixdyes.com den ebay linken og da men : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..men tror det er billigere å bestille rett fra siden dems.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..men tror det er billigere å bestille rett fra siden dems.. :)

 

akkurat samme prisen, sjekka i går ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne for å spørre deg Fredrik; Brukte du KUN farge her, eller la du skinnfyller i bunn? Og hva brukte du ved påføring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla

Brukte KUN farge ja.. :) Men vil som nevnt tidligere legge ett "strøk" til.

 

Jeg bruke svampen som fulgte med.. "Stemplet" en og en modul i setet fra midten og ut. Er ikke noe strykemerker eller noe slikt, ser meget bra ut.

 

Fargen ble noe mattere enn resten, men er vel det som er orginalt, så blir vel blankt etterhvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg til å teste dette.

Vet du hva skinnkoden er på din bil Fredrik? ser ut som samme som min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den heter bare Vanilla. Bare bestill på dynamixdyes.com rask levering og grei service. Kan og betale med paypal, som er kjekkt for min del i allefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut! Har ikke så slitte seter, men nok til at jeg irriterer meg over det :)

 

Hvor mye farge bestilte du? Jeg trenger kun til to seter, ikke til hele setene, bare sittedelen samt sidestøttene. Så vurderer den 65ml størrelsen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor finner man kode eller navn på skinninteriøret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst til å prøve dette. Hva hetter fargen i bilen min. Er en S3 med svart skinn og blått alcantara. Det sorte skinnet er den samme farge som i alle S3 8L, S4 B5 osv fra den periode. Hetter den ikke Soul svart?

 

Et annet spørsmål, hva gjør man med alcantaraen mens man påfører farge? maskere men hvordan?

 

På forhånd takk for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"soul" er en av fargekodene til vinylen/plasten på dashboardet. A4 B6 med mørkt interiør f.eks har denne.

 

Finnes en lapp i bagasjerommet med en masse koder, her er skinnfarge-koden visstnok.

Dette står visstnok forklart/illustrert på Dynamix´s hjemmeside..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke til å bruke svamp jeg. Ble bare tull.. Kjøpte meg en airbrush sprøyte.. Lett som en plett! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"soul" er en av fargekodene til vinylen/plasten på dashboardet. A4 B6 med mørkt interiør f.eks har denne.

 

Finnes en lapp i bagasjerommet med en masse koder, her er skinnfarge-koden visstnok.

Dette står visstnok forklart/illustrert på Dynamix´s hjemmeside..

 

Fant ut av det. Onyx er Audi svart. Men det er lettest å gjøre dette med setene ute eller? Hvordan dekke til Alcantara'n på best mulig måte. Vil ikke ha svarte Onyx pletter på mitt Disco Blue Alcantara.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp den grønne 3m tape'n og plastikk.. Tape'n henger godt på ru overflate.. Og når du først holder på så behandler du også alcantaraen din:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp den grønne 3m tape'n og plastikk.. Tape'n henger godt på ru overflate.. Og når du først holder på så behandler du også alcantaraen din:)

 

Takk for tipset. Da blir det grønn 3M tape + plastikk. Alcantara'n får en omgang med Swisswax og nuppe fjerner fra CO... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du bruke sprøyte, Dennis?

Litt skeptisk til hvordan dette fungerer ved bruk av svamp, noen andre enn Mikkel som har måtte gått til innkjøp av sprøyte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du bruke sprøyte, Dennis?

Litt skeptisk til hvordan dette fungerer ved bruk av svamp, noen andre enn Mikkel som har måtte gått til innkjøp av sprøyte?

 

Kommer til å bruke svamp jeg. Spurte en kar hos Dinamix om dette og han sa at de selv brukte den svampen som følger med. Vet ikke med air brush hvordan det blir men skal man ikke uansett gni blekken ut etterpå?? Jeg tror Poleringskongen bruker airbrush så det funker nok fint...men jeg kommer til å gjøre ett forsøk med svamp iallfall ;)

 

Skumlest for meg blir å dekke til Alcantara delene på setene. Samt å bruke den sparkel på enkelte plasser (fører siden, venstre sitte pute og venstre ryg støtte)...

 

Jeg kommer til å ta ut setene også. Dette for å kunne stå opp å arbeide inne med produktene,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å høre på dine erfaringer, før jeg går igang selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.