215/35-19 VS 225/35-19 (til Golf V)

Anbefalte innlegg

Denne er senket såklart :)

 

Hvorfor og hva ville du valgt? Hva er for og mot de forskjellige? Blir forøvrig Kumho....

 

Ikke noe Mattis senk på denne, men lav skal den bli ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg har bestillt nye felger til min 06 GTI og da bestillte jeg de med 215/35-19. Dette gjorde jeg for da er jeg sikker på at det ikke subber og jeg kan slippe bilen mye lengere ned uten at det kommer til å subbe. Men hvis du ikke skal Mattis senke bilen din så tror jeg faktisk at du kan gå for 225 uten at dette skal subbe... Ca. hvor mye er bilen din senket da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter justerbart på den, så endelig høyde vet jeg ikke før felgene er på ;) Men tenker at dekkside skal skjules litt (bitte litt) av hjulbua.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer helt og holdent ann på ET...? Jeg kjører 225 35 19.. 8,5 x 19 et 48.. subber når man kjører LAVT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er senket såklart :)

 

Hvorfor og hva ville du valgt? Hva er for og mot de forskjellige? Blir forøvrig Kumho....

 

Ikke noe Mattis senk på denne, men lav skal den bli ;)

 

Ville valgt 225 hvis ikke felgene er såpass brede at du må ha superstrekk for å unngå god subbing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir 8x19 ET45, så da tenker jeg 225, redd 215 blir for smalt, og for lav (selv om det er snakk om mm...).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.