#1 Skrevet April 22, 2009 (endret) Hei, sliter med ei feilmelding på min Audi 200 20v 3B "00522 - G62 Engine Coolant Temperatur sensor - Short to ground" Mangler koblingsskjema på Multifunksjonsføleren [4 Polt - 034919369C] Vært greit å hatt koblingsskjema som viser hvor på connectoren til hjernen de forskjellige pinnene skal komme... Den ene pinnen er dønn til jord, men vet ikke om føleren har egen jord-pinne eller om den jorder gjennom motoren... På forhånd takk... Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2009 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2009 Den feilmeldingen går ikke på Multitempgiveren, den går kun til autocheck om du har det og til instrumentet. Den du skal bytte er den i bakkant på motorblokken like under toppen, og den mener jeg er enpolet og jordet i blokka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2009 men faen, skal det være mange tempfølere da? bytta multitempføleren og den 2pola saken rett ved multitempen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2009 kan det være delenr: 049 919 501 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2009 Som Vidar sier så er temp-giveren til Motronic'en den som sitter i toppen i bak-kant av motoren. Men det er en to-polt giver med variabel motstand. Ingen av polene på den går rett til jord. Den som sitter ved siden av multitemp-giveren er til kjølevannspuma til turboen. Har ikke etka på denne maskina så nr er jeg ikke sikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2009 var bak å så idag, og fant bare en 2polt en ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...